torsdag 25 mars 2010

vinn en resa till st. anton!

Jag har nu fått möjligheten att lotta ut två resor till alpskidorten St. Anton i Österrike. Ni reser självklart i sällskap med ingen mindre än Mastern och jag garanterar ett äventyr utöver det vanliga. Det som ingår i resepaketet är följande:

- Flygresa tur o retur
- Liftkort för 7 dagar
- Boende 
- Öppen bar samtliga dagar
- Härlig vårsol och nysnö
- VIP på Funky Chicken samt Crazy Kangaroo

Missa inte den här chansen att vara med i utlottningen av en resa till detta paradis. Vi åker nu redan på måndag och reser tillbaka 9 april. Så det är snabba ryck. Skicka ditt namn och telefonnummer till mig så kommer jag utse två vinnare senare i eftermiddag.

Kanske blir det just du som får äran att dela en flaska Moet med mig i backen.

Det kommer även bjudas på kanotåkning. Ta chansen och delta i utlottningen!

/Mastern

2 kommentarer:

  1. Maria Vister 0702107369

    TA MIG, DET KOMMER BLI LEGENDARY....OCH DET ÄR INGEN OVERKILL!

    SvaraRadera
  2. hallå, den här tävlingen kom försent. jag har ju redan köpt resan! fan då, en sådan miss. jaja hoppas på trevliga reskamrater.


    AAAAH!!
    /Victoria

    SvaraRadera