fredag 19 mars 2010

tillbaka på spåret!

Kära läsare, än en gång ber jag er ödmjukast om ursäkt. Förklaringen till icke-närvaron är att jag endast arbetat och sovit dagarna som gått. Det är först idag, på min lediga dag, jag har tid till saker som man normalt gör såsom laga mat, städa, duscha, tvätta, gå promendaer, träna, fika med vänner, handla, plugga osv. Så med andra ord har Mastern ett fullspäckat schema även idag. Det är hög tid att jag tar tag i dagen. Först ut är att tvätta veckans arbetskläder, sedan ska jag till frisörsalongen och klippa till mig. Därefter är det de resterande aktiviteter (se ovan) som återstår. 

Till gryningen bjuder den generösa Mastern sina undersåtar på indisk paj serverat med ett utsökt rött vin. Lovar att återkomma till er ikväll för mer spännande uppdateringar om vad som sker i kollektivet en härlig fredag som denna!

/Mastern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar