måndag 21 december 2009

home in bed!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för dålig uppdatering idag men jag har mina skäl. Som ni vet vid det här laget är Mastern en mycket upptagen affärskvinna med många bollar i luften och ständigt nya projekt på gång. Min mobil har vart extremt aktiv idag och många av er läsare har undrat vart jag hållit hus. Det ska jag berätta för er. Jag har krigat på Swedbank i Malmö idag i typ 15 graders kyla. FYFAN, vad jag har frusit hela dagen. Det blev ju inte bättre när jag slutat. Då lyckades jag med att missa en hållplats där jag skulle av och fick således åka med hela helvetesvägen till ändhållplatsen. När jag efter ca två timmar kom hem till Lund sprang jag hela vägen hem från Centralen i minst 30 minusgrader. Efter denna fullkomliga nedkylning och traumatiska upplevelse ligger jag nu apatisk under täcket i sängen med ständiga hostattacker.

Har ställt dörren på glänt och försöker snyfta till så högljutt jag bara kan. Allt för att någon av kollektivets medlemmar ska reagera och komma in till mig för att se hur mycket jag lider. Men de verkar ignorera mig fullständigt. Här ligger man och är ett känslomässigt vrak och ingen bryr sig det minsta.

/Mastern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar