lördag 19 december 2009

fin förmiddag med kockums

Godmorgon alla läsare!
Dagen har startat bra. När jag vaknat till liv och gick ur mitt master bedroom möttes jag av ett kök fullt av kockumianer. Vi hade fått finbesök av Evas ömma moder och Martin. Alltid trevligt med nya ansikten i kollektivet. Man blir lätt trött på facen man alltid ser här. No offense kära roomies. Det hände inget storslaget igår kväll. Fast lite drama fick vi oss allt. Kommer berätta mer senare för nu måste jag gå. Eva skriker på mig att hon vill ut och gå en promme. Så nu blir ni lidande men jag lovar att ägna er desto mer tid i eftermiddag. Då ska jag dessutom lägga ut lite fina vinterbilder på mig och Eva från vår promme.

Vill också passa på att gratta Lotta som fått en praktikplats på en advokatbyrå i Stockholm. You go girl!

Här är fina Lotta!

Hoppas ni har en bra lördag mina vänner!

/Mastern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar