fredag 18 december 2009

fredag kväll i The Mansion


Nu är nästan hela styrkan hemma. Det är Madde som fattas. Hon åkte hem i måndags förstår ni. Men nu till kvällens tema. Vi har faktiskt inga direkta planer så vi får se vad det leder till. Eva pratar om att hänga på Botulfs (hennes extrajobb) och Moa kanske ska till Julia. Jag vet inte hur jag riktigt förhåller mig till kvällen. Är väldigt trött efter den sömnlösa natten och utbildning på Scandia + shopping i Malmö. 


Moa nyss hemkommen från Posten (hennes extraknäck).


Eva sitter och äter lite av varje.


Blev ett par boots idag i Malmö.


Och en skithärlig klänning från HM.


Det bästa med den är att jag får visa min sexy back!

Bloggen visar sig vara en succé. Mailen strömmar in och vi får många frågor av olika karaktär. Vi har valt ut en fråga som lyder: 

"Om ni skulle få leva i en annan tidsperiod vilken hade ni valt? 

MVH Sam"

Hej Sam, 

Tack för din fråga. Vi väljer att leva under senmedeltiden då Skåne blev svenskt! Vi är väldigt stolta över Skåne och gillar verkligen Lund där vi bor. Fortsätt gärna med era frågor. Vi kommer snart försöka svara på samtliga och lägga ut här.

Ha nu en trevlig fredagskväll! Uppdatering om kvällen kommer imorgon.

/Mastern


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar