fredag 26 februari 2010

"systrarna johansson"

Har fått en del förfrågningar gällande Alex Schulman. För er som inte vet är jag ett litet fan av honom. Kan inte riktigt förklara vad det är men äkta känslor är det i alla fall. En oerhört fin karl det där. Jag har börjat läsa hans bok och kände direkt att den talade till mig, som om den var skriven till just mig. Redan på första sidan kunde jag läsa om tre höns som Alex pappa hade döpt till "systrarna Johansson". Det ledde osökt till mig själv och mina systrar som alltså är "systrarna Johansson", eller om man så vill "The Johanssons sisters".

Här är vi alltså - The Johanssons Sisters in Action!
Jag, Lotta och Madde, The Studio Göteborg 2008.

Ett aningen mer naturligt foto av oss, Hawaii 2007.

Tack för att ni finns! Utan er skulle jag inte vara den Mastern som jag är idag.

/Mastern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar