måndag 15 februari 2010

svar på frågor!

Har den senaste månaden fått många frågor från er läsare och tänkte att det nu var dags att ta itu med en bråkdel av dem. Det är alltid lika uppskattat med era funderingar. Ni får gärna ställa frågor gällande de andra också så ska jag ordna svar på de med. 

Hur länge har du haft din tatuering? Vad står det på den?

Jag har ingen tatuering och har inga planer på att skaffa någon.

Vad önskar du dig allra mest i julklapp?

Det kan jag inte svara på. Det är för lång tid framåt.

Kan inte du fortsätta med din bilddagbok?

Bilddagbok? Det är en idé.

Hur lång är du?

De perfekta 170 centimetrarna.

Hur länge har du rökt?

Röker som sagt INTE.

Vad betyder dina tatueringar för dig?

Har som sagt INGA tatueringar.

Hur länge har din Pappa suttit i fängelse?

C-G? Han har aldrig satt sin fot i ett fängelse.

Kan jag få ditt mobilnummer?

Ger aldrig ut det till folk jag ej känner.

Okej sötnos, är du medveten om att du inte pendlar med armarna när du går? De bara hänger stelt rakt ner. Och, i så fall varför? MY GOD, WHY?!

Vet inte vad du snackar om. Du har nog fått något om bakfoten här.

Varför gör du ingen "Dagens outfit"?

Detta inte är någon modeblogg. Men skulle kanske kunna lägga ut det i veckan.

Du är inte min smak, men du är het, fierce och sexyyyy, ska vi ha kul tillsammans?

Definiera kul.

Hej Mastern! Hur mår du? Puss

Utmärkt.

Skulle du kunna dejta en 93:a?

Skulle aldrig komma på fråga.

1. Vad vill du bli när du blir stor?

2. Vad älskar du mest av allt i hela vida världen?

3. Använder du Spotify?

1. Rik, lycklig och omtyckt.

2. Mig själv och sedan mina nära och kära.

3. Det händer ibland ja.

Hur blev det när du kom hem, var det svårt att anpassa sig?

Kom hem från Gambia eller vad menar du? Har aldrig några problem med min anpassning.

För att få dig intresserad, vad ska man göra då? Ska man bara gå fram och säga hur sjukt snygg du är, eller ska man spela lite svårtflörtad?

Var dig själv och därefter dömer jag.

Vad säger du till frisören när du klipper dig?

”Oj, vilket tjockt och fint hår du har! Och vilken underbar naturlig hårfärg sen!”

Jobbade du på Gotland i sommras?

Nej, jobbar i Kungshamn under somrarna.

Hörru Hunken, vad är det yngsta du skulle kunna dejta?

Hunken? Sätter min gräns vid 86/87 någonting.

Hörde att du hoppade av gymnasiet, varför?

Då har du hört fel. Jag fullföljde gymnasiet in i det sista.

När känner du dig som sexigast, och vad har du på dig då?

Känner mig alltid i toppform oavsett vad jag har på mig.

Skulle du hugga av din vänstra arm för att få Zlatans snyggaste T-shirt?

Nej.

Vilken roll hade du i högstadiet/gymnasiet?

Innehöll ledarrollen.

Har du gjort några skönhetsingrepp?

Aldrig i livet.

Har du haft ett seriöst förhållande någon gång?

Ett par stycken har man genomlidit genom åren.

När fyller du år?

Om 12 dagar, den 27 februari.

Vilken är den bästa bok/film genom tiderna enligt dig?

Svårt att välja ut någon på rak arm.

Bor du ensam?

Väldigt dum fråga. Läs på lite bättre till nästa gång.

Är du en bra tjej?

Ja, det är jag faktiskt. Det finns inte många utav mig.

Varför accepterar du inte vänförfrågningar på Facebook?

Accepterar inte folk jag ej känner. Så enkelt är det.

Vad pluggade du för linje på gymnasiet?

Samhäll-ekonomi.

Tror du på kärlek vi första ögonkastet?

Tror inte på kärlek, men däremot attraktion och personkemi vid första ögonkastet.

Hur mycket kostade dina snygga brillor?

Kommer ej ihåg. En 50-lapp eller så.

Jag undrar om du vill sticka iväg på dejt med mig?

Vem är du?

Vad är det för musik du egentligen lyssnar på? Vilken genre?

Det ska vara tyst. Helst.

Är du 90:a?

Nej, 86:a.

Har du syskon?

Ja, en drös härliga syskon.

Har du alltid varit så cool eller var du en mes i skolan?

Alltid cool.

Kan du tänka dig brunetter med bruna ögon?

Absolut.

Har kändisskapet stigit dig över huvudet, eller är du fortfarande dig själv?

Skulle påstå att jag är mig själv.

Vart köper du helst dina kläder?

Hos Eivy.

Vem tycker du var fulast i Paradise Hotel?

Dalin var ingen skönhet direkt.

Angående din stil, skulle du kunna säga att du är stek, indie, fashion, indiestek, stekfashion, indifashion?

Anser att jag har en snygg stil helt enkelt.

När kommer du till Götet och visar hur man festar?

Det vet jag inte. Har inga planer angående det just nu.

Tycker du om någon nu?

Nej.

Vart hittar man dig? På lugna platser, eller på veckans fest eller vart?

Du hittar mig i The Mansion.

Hur länge var ditt längsta förhållande?

Cirka ett halvår om jag inte minns helt fel.

Hur kan du vara så charmig så man vill äta upp dig?!

Bra fråga.

Hade du följt med mig till Ibiza en vecka utan att veta vem jag är?

Svår fråga. Betalar du? I så fall ja.

Har du någon ovana, i så fall vad?

Inte vad jag kan komma på faktiskt.

Om man ser dig på stan, kan man komma fram och hälsa utan att skämmas? Får man en kram?

Det beror lite på dig och situationen. Känn av innan du göra något förhastat.

Vad är det elakaste du gjort mot någon annan?

Jobbar inte så.

Har du någon kontakt med Bingo Rimer?

Va? Nej, det har jag inte. Har inget behov av det.

Vad jobbar du med nu?

Jobbar extra på Swedbank, Skandia och Botulfs.

Är du singel?

Lever man i ett singelkollektiv gäller det att leva upp till det.

Hur stort bor du? Vart?

127 kvadratmeter på Grönegatan i Lund!

/Mastern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar