fredag 26 februari 2010

2010.02.27

Jag har något mycket stort att dela med mig av till er. Idag, lördag 27 februari, var det 24 år sedan Mastern kom till jorden. Det har varit 24 fantastiska år och jag har kommit otroligt långt i min utveckling, både på det personliga planet och i karriären. Jag känner att framtiden är enormt ljus för mig och det är med glädje jag nu blivit ett år klokare och erfarnare. Det här med åldersnoja har jag aldrig förstått mig på. 



Ovan ser ni Mastern live på tåget upp till Stockholm. Mittemot mig sitter min trogna följeslagare Madde. Inte nöjer jag mig med en simpel födelsedag i Lund inte. Fint ska det vara och vad är då inte bättre än att fira i kungafamiljens stad? Stockholmarna har dessutom anordnat ett kalas utan dess like hemma hos Maria, som även hon firas, ikväll. Det kommer bli storslaget!

/Mastern 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar