lördag 13 februari 2010

singapore

Känner att jag är tvungen att dela med mig av en mycket stor nyhet. Kan inte hålla inne det längre. Det är nämligen så att jag, Mastern, har fått en plats vid Singapore Management University höstterminen 2010. Jag kommer alltså att läsa företagsekonomi där och vid sidan av studierna blir det till att upptäcka staden/landet och även resterande Asien. Det kommer bli en otrolig upplevelse som jag ser fram emot extremt mycket. Har gjort en hel del research om landet och fått fram följande:

Singapore by Night. Tänk er nattlivets puls i den här staden?!

"The Skyline"

Det bästa av allt är att det finns en konstgjord ö med härliga stränder.

Mina blivande vänner?

/Mastern

1 kommentar:

  1. Gratulerar mastern! Jag är djypt imponerad och dina blivande vänner, jävlar vilken konkurrens du ger oss, kommer man få ha kvar ditt teefonnr?
    nämen, shit va kul! Puss puss från mavi

    SvaraRadera