tisdag 12 januari 2010

svar på tal

Oj oj oj, vilket gensvar man fick. Tack för alla frågor ni ställer! Här kommer ett urval:

Vågar man gå fram till dig om man ser dig på krogen i Lund?

Det är bara att komma fram och säga hej, därefter dömer jag dig.

Alla har många vänner men vilka kommer du bäst överens med tjejer eller killar?

Det beror helt på personens respekt och hänsyn gentemot mig.

Favorit alkoholhaltig dryck? Det verkar som att du gillar vin, stämmer det?

Jag instämmer.

Vad kollar du mest på, på tv?

The Mansion innehar endast en tjock-tv utan kanaler så därav blir det diverse webbtv. Mestadels är det SVT som gäller.

Är du helsvensk?

Ja, med en aning valonblod.

Vad är det pinsammaste du har gjort?

Jag gör inget pinsamt och ångrar ingenting.

Cola eller Pepsi?

Det ska vara äkta vara, Cola.

Favoritfärg?

Grön!

Nämn tre saker du inte kan klara dig utan

Bönor, laptopen och choklad.

Vilket djur skulle du vara om du fick välja?

Lejon.

Vad brukar du ligga och tänka på när du är ensam?

Jag är aldrig ensam.

Hur länge har du rökt? Och vilket märke röker du?

Jag röker inte och skulle aldrig börja!

Har du något smeknamn?

Cia

Ska vi ta en kaffe när jag kommer ner?

Kanske. Det beror på vem du är. Skicka gärna en bild.

Favoritplagg?

Eivy

Har du sökt dig till äldre människor i ditt liv?

Nej, men i och med mitt intellekt har jag en tendens att trivas bättre i äldres sällskap.

Hur är du i ett förhållande? Romantisk?

Jag skulle vilja påstå att jag är den ultimata partnern.

Kan du sjunga?

Enligt mig själv är jag den enda som kan sjunga i The Mansion. Enligt några andra är jag tondöv.

Vad har du för färg på tandborsten?

Vit och blå. Nästa är grön!

Berätta något som ingen vet om dig!

Att jag är en talangfull människa.

Mastern, kan du tänka dig att gå på bio med mig?

Ja, men som sagt beror det på vem du är. Tar inte första bästa.

Skulle du kunna vara med i Big Brother?

Nej, The Mansion räcker fint för mig.

Kollar du innan du spolar?

Nej, jag blundar.

Är du en morgon eller kvällsmänniska?

Morgonmänniska.

Vad är det konstigaste du gjort när du klivit upp en morgon?

Stött på främmande människor i hallen.

Vart växte du upp?

Större delen av mitt liv i Trollhättan.

Hur var du i tidigare ungdom?

Har alltid varit oerhört auktoritär med hög status.

Erkänn, du gillar kändisstatusen right know huh?

Ja, men kan vara något påfrestande med all uppmärksamhet.

Hänger du någonsin på Myntha?

Det händer. Dock är det inte mitt favoritställe.

Vart har du köpt dina silverarmband?

Vilka syftar du på då? Har många.

När kommer du till Borås och dejtar?

Vem är det som frågar?

Hur mycket tjänar du?

Min ensak, men jag klarar mig om man säger så.

Vad har du för relation till dina föräldrar idag?

En mycket fin och unik relation.

Vad tror du att du gör om 10 år?

Är fortfarande framgångsrik och har allt jag önskat mig.

Du verkar väldigt belevd trots din unga ålder. När vill du skaffa "Svensson livet"?

När jag är redo och när det känns rätt.

Favoritfood?

Bönor till vardags och ett stycke kött eller liknande vid finare tillställningar.

Äter du onyttigt i veckorna?

Aldrig!

Tränar du? Hur mycket i så fall?

Ja, ungefär 3-4 gånger i veckan.

Har du någon/några stilikoner?

Nej.

Vart är det störst chans att man stöter på dig?

The Mansion

Vilket parti ska du rösta på i kommande val?

Hemlighetsstämplat

Vad har du i håret?

Olika slags hårprodukter.

Vart köper du kläder på internet?

Köper endast kläder IRL.

Varför har du inget seriöst förhållande, du borde ju ha hur lätt som helst att fixa det nu?

Jag klarar mig fint själv, men visst är det smickrande med alla dessa beundrare. En dag kanske man tar sig an någon.

Är det sant att du har 3 barn?

Nej, det är inte sant.

Vart kommer din klocka ifrån?

Wallmart!

Bor du ensam, hemma hos föräldrar eller med en vän? I hus eller lägenhet? Vart i Lund?

Vilken dum fråga! Kolla tidigare inlägg så får du svar.

/Mastern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar