måndag 25 januari 2010

ny uppdatering

Det ar nog dags att ater igen uppdatera er om ny fakta. Vi har det helt underbart har. Vi har letat oss ut fran hotellrummet da Madde borjade bli aningen deprimerad darinne. Nu borjar brannan ta form (las: brannskadade) och vi vet hur man hanterar alla killar som vill gifta sig med oss; vi totalignorerar dem. Da brukar de efter kanske fem minuter istallet for 50 minuter fatta vinken.

Mastern har aven fatt uppleva nagot helt nytt: namligen att leva primitivt. Utan vare sig klader, hygienartiklar osv har jag fatt klara mig under de senaste dagarna. Har kopt mig en fantastisk afrikansk klanning som jag gar i i tid och otid. Det basta med denna bagageincident ar att jag kommer fa ersattning, 6900 dalasis vilket motsvarar dryga 2000 SEK. Kruxet ar att jag maste shoppa nodenheter for alla dessa och kunna uppvisa kvitton for att fa cashen. Imorgon ska vi pa Citytur sa da ska det shoppas!

Nu ska halva kollektivet pa krokodilsafari. Har hort att det ska ge lycka i affarer att hoppa i och bada tillsammans med krokodilerna. Sa gissa vem som gladeligen kommer att plaska runt bland alligatorerna? Ingen mindre an den stora affarskvinnan, Mastern!

/Mastern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar