fredag 15 januari 2010

"festkollektivet"

Jaha, helt plötsligt ställde de till med fest här i The Mansion. Utan vare sig min tillåtelse eller någon formell inbjudan adresserad till Mastern. Om jag ska träda in på en fest förväntar jag mig en litet finare inbjudan. Fick en simpel förfrågan från Moa tidigare idag men vad tror de om mig egentligen? Nu kan de gott tåla att jag inte är med där ute och livar upp det. Jag hör riktigt hur krystad stämningen är och hur de ibland stakar sig fram i dialogerna. Inte är jag avundsjuk. Jag har det behagligt och rofyllt inne i mitt Master Bedroom. Just nu står min kvällsmåltid och gräddar i ugnen som jag sedan ska avnjuta framför webbtv. 

Se här vad jag åstadkommit bara sådär; en välsmakande Master-måltid

Kan riktigt känna av den stela stämningen här. Kan ni det också?


/Mastern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar