fredag 22 januari 2010

halsningar fran the gambia!

Hej allihopa, vi tankte bara informera er om att vi har det fantastiskt underbart har nere. Solen skiner som aldrig forr och det vimlar av snygga unga manniskor. Lokalbefolkningen ar hur gastvanliga som helst och alla vill garna prata med oss. De foljer oss med sug i blicken och tjoar till oss att vi ar vackra. Jag tror inte att man kan fa det battre an sa har.

Okej, vi gor ett nytt forsok. Glom det jag skrev ovan. Solen har varit framme max en timme idag. Vi har dragit ner medelaldern med typ femtioelva ar och lokalbefolkningen ar verkligen en pain in the ass. Och till raga pa allt fick inte mitt bagage folja med fran Kopenhamn. Med andra ord ar det kvar pa Kastrup med 17 andra vaskor som av nagon javla anledning inte kom med planet. Sadar ja, nu vet ni precis hur laget ar. Vi ska nu ga tillbaka till hotellrummet och spendera resten av veckan dar. Hoppas ni har det fint hemma kara vanner!

/Mastern

2 kommentarer:

  1. hej! usch vad tråkigt!!! Vi tänker på er!! Hoppas att allt blir bättre så ni kan njuta av resan ändå, försök att se ljuset i tunneln! På andra sidan finns the mansion och väntar på er. Eva och Moa har precis gjort en stor sats glutenfria muffins med banan, dumle, blåbär m.m. och nu är vi helt utslagna av mättnad... Saknar vår master (och den där Maud). Pussar från kollektivet

    SvaraRadera
  2. näe, fy fasen va tråkigt med bagaget! men till tröst kan ju vara att det faktiskt inte finns några unga och fräsha att göra sig fin inför! lyckan vänder nog snart ska ni se, det är jag övertygad om. Gör som jag och fredrik i USA, skratta åt alla motgångar iställe. Det kan bli väldigt roligt då! Lotta hälsar så gott, hon har en massa goda råd till er men det vågar jag inte skriva här i rädsla för repressalier. Upp med humöret nu och möt motgångarna med ett leende. You go girls, Hang in there! Kram Jonathan

    SvaraRadera