måndag 11 januari 2010

korta presentationer

Har fått en del synpunkter gällande för mycket centralisering och fokusering på Mastern här i bloggen. Har förstått att det även finns en glödande nyfikenhet på de andra som bor i The Mansion. För att göra er tillfredställda har jag delat ut enkäter i kollektivet och har nu sammanställt svaren som jag fått in från respektive. Här nedan följer min sammanställning:


Madde

Pluggar till: Hjärnskrynklare, förhoppningsvis.

Favoritrum i The Mansion: Hallen. Där finns gaderoben för omstart av modem när inte internet fungerar, plus toalettpapper. Allt för att Masterns yttersta intressen skall beaktas.

Första känslan när jag vaknar: Är Mastern vaken ännu? Hur kan jag stå till tjänst med att göra även denna dag i Hennes liv full av glädje och lycka?

Beskriv Mastern med ett av följande adjektiv (snygg, sexig eller bedårande): Bedårande, rätt och slätt!

Antal matcher hösten -09: Oräknade, oberäkneliga och orekommenderade.

Det bästa med The Mansion: Ölhävarbalkongen om vårens sköna soltimmar!

 

Moa

Pluggar till: den som det visste. men antagligen till en kandidat i sociologi, men dem som lever får se  

Favoritrum i The Mansion: köket, alltså rummet/delen med köksbordet - the mansions hjärta och där kan man göra allt (äta, snacka, plugga, läsa tidningen, ha koll på de andra i kollektivet). På andraplats kommer mitt eget lilla rum. 

Första känslan när jag vaknar: var är mobilen, vad är klockan, vilken dag är det, kan jag sova längre? (alltså förvirrad och måste veta allt direkt så jag får koll på läget) 

Beskriv Mastern med ett av följande adjektiv (snygg, sexig eller bedårande): bedårande (se synonymer.se, mkt bra beskrivning på mastern där på ordet bedårande)

Antal matcher hösten -09: antal matcher är en del, men antalet jag haft matcher med är desto färre (en styck)

Det bästa med The Mansion: att vi är vänner, mer än ett kollektiv som inte umgås. samhörigheten - att vi är där för varandra i vått o torrt;)


Eva

Pluggar till: "jobba med människor" hoppas på att bli sexolog en dag.

Favoritrum i The Mansion: Mitt!

Första känslan när jag vaknar: Bra sovit, Eva!

Beskriv Mastern med ett av följande adjektiv (snygg, sexig eller bedårande): oh, får man säga alla tre? nähä då får det bli bedårande med ett sexy ass.

Antal matcher hösten -09: matcher: jag spelar inte! :)

Det bästa med The Mansion: människorna, de stora ytorna, humorn 

/Mastern

1 kommentar:

  1. Mastern! Visst är den bra! Fan du ska läsa ettan. Där snackar vi socialt spel, hon sätter ord på't. Man känner igen sig även fast man inte är helt lika missanpassad som hon är ibland haha... Ettan handlar om en tjej som får scholarship att läsa vid ett fancy college-internat. Man tror att den ska vara gammal sleten chiclit men det ären inte. Vad ska jag läsa nu? Ge mig förslag
    Knorr

    SvaraRadera