måndag 23 augusti 2010

not too cool for school!

Då vart man i skolan. Efter en helg med bara sol och bad på Bintan känner jag mig ganska taggad. Har hållit på att fixa med allt det praktiska idag men det tar tid innan man förstår sig på hur allt fungerar. Det verkar så omständigt här. Men som det ser ut nu ska jag läsa följande kurser:

Personnel Selection
Intelligent Organizations
Creative Thinking
Negotiation Skills for Business
Management of People at Work

Får dock se om jag verkligen fullför samtliga kurser. Egentligen behöver jag läsa alla (enligt Lunds universitet) men jag måste inte och då vet man hur det brukar sluta...

Bilder från helgen återkommer jag med senare ikväll eller eventuellt i morgon. Nu ska jag läsa en artikel om personalrekrytering! 

/Mastern


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar