tisdag 3 augusti 2010

ljuset i tunneln

Det går bättre och bättre för var dag nu känner jag. Var på sjukhuset igår och fick min sista dos hepatit A och B igår och vilken effektivitet alltså. Allt som allt tog det max 15 minuter, från det att jag gick in genom huvudentrén tills jag kom ut igen. Sjukhuset i övrigt kändes som ett köpcenter, massa folk överallt och butiker och restauranger. Personalen var väldigt trevliga, överlag är nog singaporianer ett trevligt folk! Tog mig även en titt på mitt blivande universitet, SMU. De hade gym där! Och det var väldigt fräscht och fint (som allt annat här i Sg).

Boende börjar nog ordna upp sig också. Just nu har jag kontakt med fyra tjejer från Handels i Stockholm. Ska faktiskt iväg och möta upp dem snart. De har några lägenheter på gång men vill att vi ska vara sex så att det blir så billigt som möjligt. 4500 kr/person och månad är det billigaste om man vill bo hyffsat centralt. Mycket dyrare än i lilla Lund men så får man ju mer från CSN när man är här. 

Det börjar ordna upp sig det här!

Det är här jag tillbringar mina nätter (och dagar)...

Och det är den här killen jag drömmer om. :)
*Mys*

Balkongen utanför mitt sovrum. Nice ju?!
Poolen nedanför lägenhetshuset, har dock inte besökt den än.
Utsikt från balkongen.

Även här.

Måste kila nu!

/Mastern


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar