söndag 15 augusti 2010

livstecken från singan!

Ja, dagarna går även här i S-pore. Dock går det inte en dag utan att jag tänker på er där hemma. Lägenheten där vi bor är super och det funkar jättebra att bo sex pers i en 4:a. Delar rum med en norsk tjej som heter Marte från Trondheim. Det är skikkelig nice! Skolan sätter igång i morgon och jag känner mig taggad som aldrig förr. Ska bli skönt att få lite rutiner. Till helgen ska jag och Marte plus ett annat gäng bytisar åka till Bintan, en ö i Indonesien. Det ska bli skönt att komma bort från storstaden och bara njuta av vackra stränder i ett par dagar. 

Här kommer bilder från diverse kvällsaktiviteter:

Utsikt från Sky Bar på 71:e våningen, Swiss Hotel.

Jag med ett glas champagne!


Gänget på Sky Bar. De fem i mitten är alla norrmän från NTNU, Trondheim.

Avnjöt en god middag i China Town.

Norsk/svenska gänget i China Town!

Min room mate Marte!

Mastern!

Jag och tre andra bytisar från SMU.

Massa mat!

Våra "buddisar" tog med oss ut och käkade en kväll.

/Mastern

1 kommentar:

  1. Jäklar vilken utsikt från baren! Hoppas skolan är kul! Vi kan väl höras på skype imorgon på dagen - kvällen för dig? Maud

    SvaraRadera