söndag 30 maj 2010

lundakarnevalen!

Dålig uppdatering så det skriker om det här - vi vet. Det är hårda tider nu. Slutfasen i skolan, jobb och annat gör att bloggen blivit lidande. Dock ska jag nu ge er en bit av karnevalen som gick av stapeln förra helgen. Det var tre fantastiska dagar! 

Fredag: En stund i sola på The Mansion's balcony är aldrig fel.

Det nya kollektivet!

Jag har lärt ut mina mästerliga posetrick till Moa och Fia.

Vi körde pizzaroulette och Moa lyckades få den mest oaptitliga pizzan kryddad med sardeller.

Moe!

Syns det att vi varit i gasen sen fyra på eftermiddagen?

Henkiboy och Mastern.

Lördag: Redo för karnevalståget uppe på Camilles tak.

Här brunchade vi och hade det oerhört angenämt, hos Camille och Oscar.

Här står alla förväntansfyllda människor.

"Jag ska inte ramla, jag ska inte ramla..."


Moa har rökt för mycket...


Den är fin den.

Kolla in den gubben då!

Ett studentflak råkade köra in i tåget.

Den vackra värdinnan på taket.

/Mastern

1 kommentar:

  1. Hallå snyggingar! :) Fan va trevligt nu ser ut att ha haft det! Schysst att inte vara mitt i smeten men ändå ha en hejdundrande utsikt över hela grejen från ett tak! Börjar skolan ta slut nu för er också eller? Skönt! Mamma kommer hit på söndag, och Lotta på torsdag! Så jäkla roligt! Ikväll ska vi ut och käka med doug, hand syrra och hans föräldrar! Ska bli trevligt! Hoppas allt är bra med er och glöm för allt i världen inte att skänka några välbehövda vattendroppar till mina plantor! Tack kollektivet! Och jag gillade inte Masterns kommentar om "det nya kollektivet" där jag verkade vara utbytt mot Henki! Jag kommer ju tillbaka! Puss på er!

    SvaraRadera