fredag 16 april 2010

uddevalla!

Ikväll får Uddevalla äran att få se Masterns praktfulla uppenbarelse. Känner på mig att det kommer bli en slags succé. Mina vapendragare för kvällen är givna. Här nedan visualiserar jag den oslagbara trion:

The Johanssons sisters!

Som ni ser roar vi oss högtidligt med öl och självfallet ville de passa på att spexa till det här.

Dock funderar jag på att ta nästa buss hem. Men jag hoppas att mina systrar får en rolig kväll tillsammans. Det kan jag unna dem.

/Mastern

1 kommentar:

  1. Väldigt vad det sker få uppdateringar här! Bråda dagar mån tro? Måste ju ha hänt massa i Uddevalla som skulle platsa att diskuteras här. Och efter UA också. Om dryga veckan kommer den sista kollektivmedlemmen och vi blir åter fulltaliga, vilket var månader sen sist! Ha det väl till dess! / Madeleine

    SvaraRadera