fredag 9 april 2010

back to reality!

Då vart man tillbaka på ruta ett igen i The Mansion. Visst är det oerhört fantastiskt att möta sina sambos igen men oj vad härligt vi hade det i St. Anton. Det kändes olustigt att lämna alpbyn, vi hade så mycket mer att ge och ta. Sedvanligt väljer jag att presentera vår resa i form av fotografier. 

Maria tycker att det ska bli väldigt roligt att komma tillbaka till St. Anton efter fyra år.

Själv så tyckte jag sådär.

Fin vy från tågresan, Zurich - St. Anton.

Maria passar på att ta lite lunarbilder.


Lika som bär.

Även här.
Marias gillade sin nya partyfrisyr.

Glömde burkan hemma så fick köra på Eivy istället.

Söta påskgummor!

Pigga och glada på vår sjutimmars-afterski.

Vi träffade Mårten P53 från Norge. Han försåg oss med öl och var snäll.

Hans vän Knut var också vänlig men han var inte helt torr bakom öronen.

Jag bestämde mig för att ta ett par dagar i Innsbruck.

Bakishäng på Rendl Beach.

Bakishäng i vår källarsvit.

Anja Pärsson fick också vara med.

Däven så vackert!

Lyxade till det i backen en dag.

Morgonölen satt där den skulle. Det gjorde även jägern.

Maria fann en vän.

Här gör Maria tummen upp inne på SPAR där vi arbetade när vi var säsongare (bummare). Hon gick helt igång och började fronta och plocka iordning bland kyldiskarna.

Cool kille på afterskin. Vi försökte bli hans vän men han tog ingen notis om oss. 

Sista måltiden.
/Mastern

3 kommentarer:

  1. Däven va räviga kort! men en fråga; var är korten från Innsbruck? man fick ju bara se när du va påväg i Innsbruckstassen..

    mvh
    räven

    SvaraRadera
  2. jag vet! de är oerhört räviga alltså. korten från innsbruck är inget för läsarnas ögon. det blev lite väl galet där.... kanske att jag lägger ut nån bild så småningom.

    /konståkarn och jibbarn

    SvaraRadera
  3. men hallå, du skulle ju till landeck! vad har jag missat?

    Extremt dävna kort jibbarn, bra jobbat!

    mvh

    sparven

    SvaraRadera