måndag 1 november 2010

söndagspromme!

Igår gick jag på en mysig söndagstur. Istället för att bara i vanlig ordning sega hemma tog jag min kamera och gick till närmaste park för att få lite avkoppling i den annars så stressade tillvaron här i Singapore. Det var en härlig sådan och fler lär det bli. För er som är intresserade av att ta del av min "walk" kan göra detta här nedan:

Bra träning inför bergbestigning på Borneo om ett par veckor.

Fin växtlighet var det här ja. Fångade verkligen djupet i det här kortet...ehm.


Också ner igen...


Stort och mysigt träd.



Clarke Quay. Här spenderades lördags natten...

Trevligare än så här får man inte i ens egna sällskap.


Det här var ju en riktigt fin park. Tycker ni inte det?!

Marina Sands långt där borta.

Gulliga björnar.

Brandstation

Peranakan Museum (där jag inte vart - än).

Min skola.

Grannen till skolan.

Bras Basah - gatan.

/Mastern

2 kommentarer:

  1. Väldigt kul att se faktiskt! Du gav mig precis en helt annan bild av dig i Singapore än den jag hade innan. Den bilden med skolan och övergångsstället ser typ fejk eller datorgjord ut, eller hur? Coolt! Nu kommer snart mamma och Nicke och hälsar på dig!!!! Jag är avis.

    SvaraRadera
  2. Mästerfotograf kallar jag det!

    SvaraRadera